Pressmeddelande

Doktorsavhandling i utvecklingspsykologi

Hasan Habes.
Hasan Habes

PM Hasan Habes doktorsavhandling utvecklingspsykologi framläggs till offentlig granskning vid fakulteten för pedagogik och välfärdsstudier vid Åbo Akademi.

Avhandlingen har titeln Enhancing Diversity and Inclusion of Minority Groups Using Structured Democratic Dialogue as a Tool: Examples from Swedish-speaking Ostrobothnia.

Disputationen äger rum måndagen den 10 juni 2024 kl. 13. Disputationen kan följas via videolänk. Opponent är docent Joám Evans Pim, Center for Global Nonkilling, Hawaii och kustos är docent Karin Österman, Åbo Akademi.

Hasan Habes är född 1981 i Famagusta, Cypern. Han kan vid behov nås per e-post hasan.habes@abo.fi.

Avhandlingen kan läsas i Åbo Akademis publikationsarkiv Doria.

Klicka här för pressbild på disputanden.

Anvisningar för att följa med disputationen på distans:

För att följa med disputationen behövs programvaran Zoom eller webbläsaren Google Chrome. Du behöver inte skapa ett Zoom-konto för att kunna följa med disputationen. Om du installerar appen deltar du genom att klicka på möteslänken varefter du bör tillåta att länken öppnas i Zoom-appen.