Ehdota vuoden 2023 hallintotieteilijää ja/tai vuoden hallintomämmiä!

Hallinnon tutkimuksen seura etsii nyt ehdokkaita seuraviin palkintoihin:

Vuoden Hallintotieteilijä

Vuoden Hallintotieteilijäksi valitaan henkilö, joka on kunnostautunut tutkimuksessaan, opetuksessaan tai yhteiskunnallisessa vuorovaikutuksessaan erinomaisesti hallintotieteiden alalla. Vuoden Hallintotieteilijä voi esimerkiksi olla henkilö, joka on tehnyt tutkimusta, joka on merkittävästi edistänyt hallintotieteiden käsitteiden ymmärtämistä, kirjoittanut merkittävän aihepiiriä käsittelevän tutkimuksen/kirjan tai tuonut julkisuudessa merkittävällä tavalla esiin alan monimutkaisia ongelmia. Vuoden Hallintotieteilijä voi olla henkilö, joka on tarjonnut poikkeuksellisen hyvää opetusta tai mentorointia ja siten innostanut sekä opiskelijoita että kollegoita ja osallistunut aktiivisesti yhteiskunnalliseen vuorovaikutukseen ja tuonut tutkimustietoa lähemmäs käytännöntoimijoita.

Vuoden Hallintomämmi

Mikä ei vuonna 2023 mennyt hallinnon osalta aivan putkeen? Mikä oli tai kuka teki vuoden muistetuimman hallinnollisen mämmin? Ehdota Vuoden Hallintomämmiksi tapahtumaa tai henkilöä, joka muistetaan vuoden hallinnollisena mokana.

Jätäthän ehdotuksesi vuoden hallintotieteilijäksi ja vuoden hallintomämmiksi viimeistään 3 marraskuuta 2023.

Uppdaterad 9.10.2023