Kirjoita tähän hakemasi!

Edvard Westermarck webinaariot

Hei, sinä Edvard Westermarckin ystävä!

Åbo Akademin kirjasto järjestää tänä syksynä poikkitieteellisen neliosaisen webinaarisarjan, johon osallistuu omasta Westermarck-tutkimuksestaan kertovia tutkijoita Suomesta, Ruotsista, Marokosta sekä Iso-Britanniasta. Tutkijat edustavat muun muassa sosiologian, antropologian, filosofian, historian, sosiaalipolitiikan, folkloristiikan sekä taidetieteen tutkimusaloja.

Lue enemmän webinaareista tästä:

Lue enemmän Edvard Westermarckista ja hänen arkistosta tästä tai näyttä Youtube-video.

Tule mielellään mukaan! Webinaarit ovat maksuttomia, mutta ilmoittautuminen on pakollista, ja huomaa, että jokaiseen webinaariin ilmoittaudutaan erikseen (ks. linkki webinaareista yllä). Webinaarit pidetään englanniksi.

Levitä sanaa ja lähetä linkki eteenpäin kaikille asiasta vähänkään kiinnostuneille! Webinaarisivuston alapuolella on myös julisteita, jotka voit avata, tulostaa, sekä halutessasi ripustaa vaikkapa yliopistolaitoksesi ilmoitustaululle tai jonnekin muualle sopivaksi katsomaasi paikkaan. Kutsu mielellään mukaan myös opiskelijoita! Webinaarit saattavat sopia hyvinkin johonkin kurssiin!