Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Palkintojenjako Åbo Akademin lukuvuoden avajaisten yhteydessä

Palkintoja ja apurahoja jaettiin avajaisten yhteydessä seuraavasti:

Harry Elvingin rahastosta:

Tutkijapalkinto

VTT Xoan Evans Pin saa 5 000 euroa väitöskirjastaan kehityspsykologian alalta: Verbal and non-verbal communication as evolutionary restraint mechanism for nonkilling conflict management.

VTT Jonas Tana saa 5 000 euroa väitöskirjastaan informaatiotutkimuksen alalta: Studying rhythmicity in online health information behaviour.

Vuoden opettajapalkinto

Vuoden opettajaksi julistetaan kielikeskuksen suomen kielen yliopisto-opettaja Laura Vahtera. Palkinnon summa on 5 000 euroa.

Vuoden ohjaaja -palkinto

Vuoden ohjaajia on kaksi, heidät palkitaan opiskelijoiden palautteen perusteella. Palkinto on 1 500 euroa.

FT Annika Meinander, solubiologian akatemialehtori sekä FT Måns Broo, uskontotieteen yliopisto-opettaja.

Åbo Akademi jakaa lisäksi kaksi opiskelijastipendiä henkilöille, jotka opinnoissaan ovat osoittaneet ”tyydyttävä opintomenestystä ja jotka ovat toimineet Åbo Akademin hyväksi”. Tänä vuonna 1 000 euron opiskelijastipendin saavat Ida Nordell ja Måns Vikström.