Kirjoita tähän hakemasi!

Kafe Gadolinia Ky voitti tarjouskilpailun uuden Aurumin ravintolasta

Kafe Gadolinia Ky, joka tunnetaan myös nimellä Kårkafeerna, on voittanut uuteen Aurum-rakennukseen sijoitettavasta ravintolasta käydyn tarjouskilpailun. Aurum, jonka moni tuntee vielä myös nimellä ”Uusi Juslenia”, on Suomen Yliopistokiinteistöjen (SYK) rakennuttama ja sen on määrä valmistua keväällä 2021, jonka jälkeen se otetaan käyttöön saman vuoden syksynä. Aurumin pääkäyttäjiä ovat Turun yliopiston kemian laitos sekä Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunta. Muita käyttäjiä ovat muun muassa Turun yliopiston biodiversiteettiyksikkö ja kirjasto. Tarjouskilpailun toteutti SYK.

– Meihin teki vaikutuksen Kårkaféernan esittämä kokonaisuus, mistä heijastui ravitsemukseen liittyvän osaamisen lisäksi vahva asiakas- ja markkinatuntemus. Uskomme, että heillä on kyky luoda Aurumin ravintolasta koko kohteen eläväinen tapaamispaikka. Toimijana toivomme Kårkaféernan huomioivan joustavasti asiakkaiden tarpeiden muuttumisen ja uskomme, että he uudistuvat ajan hengessä. Odotamme, että rakennuksen ravintola tulee houkuttelemaan kohteessa työskentelevien ja opiskelevien lisäksi myös esimerkiksi alueen asukkaita, kuvailee SYK:n asiakkuuspäällikkö Jessica Örn.

– Olemme todella iloisia, että Kårkaféerna valittiin rakentamaan Aurumin ravintolakonseptia. Odotamme innolla, että pääsemme tarjoilemaan hyvää ruokaa ja luomaan hyvää tunnelmaa kolmella kielellä Aurumin sydämessä. Prosessi alkoi jo syksyllä ja meidän tiimimme on kautta linjan korostanut ruokamme korkeaa laatua, hyvää asiakaspalvelua ja asiakastuntemusta. Kafe Gadolinia Ky:n toimitusjohtaja Susanna Häyry.

Kafé Gadolinia Ky on Åbo Akademin ylioppilaskunnan ja Åbo Akademiker rf. -akatemiayhdistyksen omistama ravintolayritys. Kommandiittiyhtiö on toiminut jo yli 40 vuotta. Lounasravintoloita on yhteensä neljä: Café Arken, Café Fänriken, Café Gadolinia ja Café Kåren. Lounasravintoloiden lisäksi yhtiöllä on tilausravintola Ravintola Kåren. Yrityksessä työskentelee kolmekymmentä työntekijää, mukaan lukien kolme ravintolapäällikköä.

Suomen Yliopistokiinteistöt (SYK) on valtakunnallinen kampuskehittäjä, joka omistaa ja kehittää kiinteistöjä kampusalueillaan.