Kirjoita tähän hakemasi!

[FI] FITech: Finnish Institute of Technology

Seitsemän suomalaista teknillistä korkeakoulua, teknologiateollisuus ja TEK perustivat vuonna 2017 FITech -yhteistyöyliopiston vastaamaan teknisten alojen osaajavajeeseen Varsinais-Suomen alueella.

Ensimmäinen projekti sai nimen FITech Turku, jonka kohderyhmänä ovat alueen teknisten alojen opiskelijat, jotka vastaavat paikallisen teollisuuden tarpeisiin. FITech ICT -projekti alkoi vuonna 2019 ja se on suunnattu ihmisille, joilla ei ole aktiivista opiskeluoikeutta, mutta jotka haluavat päivittää tai syventää ICT-taitojaan. Samalla tavoin FITech Energy Storage -projekti on suunnattu työelämän ihmisille, keskittyen energian varastointiin liittyvään opetukseen.

FITechistä löydät mielenkiintoisia kursseja ja kurssipaketteja kaikista osallistuvista yliopistoista. Lisätietoja ja ilmoittautuminen löytyy osoitteesta www.fitech.io.

Päivitetty 13.3.2023