Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös tietotekniikan/ohjelmistotuotannon alalta

DI Fredrik Robertsénin väitöskirja tietotekniikan/ohjelmistotuotannon alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 20.4.2018.

Väitöskirjan otsikkona on The lattice Boltzmann method, a petaflop and beyond.

Fredrik Robertsén väittelee tohtoriksi perjantaina 20. huhtikuuta 2018 klo 13 osoitteessa auditorio XXI, Agora, Vesilinnantie 5, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Erik Lindahl, Stockholms universitet, Ruotsi ja kustoksena professori Jan Westerholm, Åbo Akademi.

Fredrik Robertsén on syntynyt 29.4.1988 Paraisilla. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2007 Pargas svenska gymnasium -lukiossa ja DI-tukinnon Åbo Akademissa 2013.

Fredrik Robertsén on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 0400 501 604 ja sähköpostitse osoitteesta fredrik.robertsen@abo.fi.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson