Kirjoita tähän hakemasi!

11.12018
Åbo Akademi

Väitös

Väitös kuitu- ja selluloosateknologian alalta

M.Sc. (Tech.) Konstantin Gabovin väitöskirja kuitu- ja selluloosateknologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 19.1.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Hydrotropic process for green biorefinery applications.

Konstantin Gabov väittelee tohtoriksi perjantaina 19. tammikuuta 2018 klo 12 osoitteessa auditorio Ekwall, Gadolinia, Porthaninkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii emeritusprofessori Göran Gellerstedt, Kungliga tekniska högskolan KTH, Ruotsi ja kustoksena professori Pedro Fardim, Åbo Akademi.

Konstantin Gabov on syntynyt 24.5.1985 Neuvostoliitossa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2002 Secondary school #1 -koulussa, Syktyvkarissa, Venäjällä ja Master of Science in Technology -tutkinnon Saint Petersburg State Forest Technical University -yliopistossa sekä Lappeenrannan teknillisessä yliopistossa 2009.

Konstantin Gabov on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 129 9600 ja sähköpostitse osoitteesta konstantin.gabov@abo.fi .

Tämän linkin kautta saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä:
web.abo.fi/pressmaterial/Konstantin_Gabov.jpg
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson