Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Väitös identiteetistä, yhteisöstä ja syrjäytymisestä suomenruotsalaisessa lauluharrastuksessa

FM Ros-Mari Djupsundin väitöskirja musiikkitieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa maanantaina 16.12.2019.

Väitöskirjan otsikkona on ”Hur härligt sången klingar”. Identitet, gemenskap och utanförskap i finlandssvensk sång.

Ros-Mari Djupsund väittelee tohtoriksi maanantaina 16. joulukuuta 2019 klo 11 osoitteessa Sibeliusmuseo, Piispankatu 17, Turku. Vastaväittäjänä toimii emeritusprofessori Gunnar Ternhag, Tukholman yliopisto, Ruotsi, ja kustoksena professori Johannes Brusila, Åbo Akademi.

Ros-Mari Kristina Djupsund (os. Backman) on syntynyt 1.11.1951 Houtskarissa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1970 Åbo svenska flicklyceum -lukiossa, ja FM-tutkinnon 1980 Åbo Akademissa.

Ros-Mari Djupsund on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 768 9980 ja sähköpostitse osoitteesta ros-mari.djupsund@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/173442?locale=lfi.

Ros-Mari Djupsund

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.