Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös ympäristö- ja meribiologian alalta

M.Sc. Lukas Meysickin väitöskirja ympäristö- ja meribiologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 18.12.2020.

Väitöskirjan otsikkona on Facilitation and feedbacks in seagrass communities: testing the role and context-dependency of ecosystem engineers.

Lukas Meysick väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa perjantaina 18. joulukuuta 2020 klo 10. Vastaväittäjänä toimii Associate Professor Melanie Bishop, Macquarie University, Sydney, Australia ja kustoksena apulaisprofessori Christoffer Boström, Åbo Akademi.

Yleisö on tervetullut seuraamaan väitöstilaisuutta etänä tämän linkin kautta. (Jos sinulta pyydetään koodia on se 569464.) Käytännön ohjeet alla.

Lukas Meysick on syntynyt 12.6.1989 Zeitzissä, Saksassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2008 Georgius-Agricola-Gymnasiumissa, Chemnitzissä, Saksassa ja B.Sc.-tutkinnon 2013 Albert-Ludwigs-Universität -yliopistossa, Freiburgissa, Saksassa sekä M.Sc.-tutkinnon 2016 Carl von Ossietzky Universität -yliopistossa, Oldenburgissa, Saksassa.

Lukas Meysick on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +49 176 6147 6318 ja sähköpostitse osoitteesta lukas.meysick@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa.

Lukas Meysick

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioda sen Zoomin keskusteluosioon kun saat luvan kysymyksen esittämiseen.