Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös ympäristö- ja meribiologian alalta

FM Christina Henselerin väitöskirja ympäristö- ja meribiologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa keskiviikkona 24.6.2020.

Väitöskirjan otsikkona on Coastal Habitats and their Importance for the Biodiversity of Faunal Communities.

Christina Henseler väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa keskiviikkona 24. kesäkuuta 2020 klo 13. Vastaväittäjänä toimii dosentti Sofia Wikström, Tukholman yliopisto, Ruotsi, ja kustoksena professori Erik Bonsdorff, Åbo Akademi.

Vallitsevien olosuhteiden vuoksi väitöstilaisuutta ei voi seurata paikan päällä, sen sijaan sitä on mahdollista seurata etänä seuraavan linkin kautta: https://aboakademi.zoom.us/j/65710672057?pwd=eVYzb0dVcmV5ajJ3MWpra2docHBwdz09. (Käytännön ohjeet alla.)

Christina Henseler on syntynyt 11.5.1989 Viersenissä, Saksassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2008 Bischöfliche Marienschule -lukiossa Mönchengladbachissa, Saksassa, ja BSc-tutkinnon biologiassa 2012 sekä FM-tutkinnon meribiologiassa 2015 kummatkin Rostockin yliopistossa, Saksassa.

Christina Henseler on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +49 177 200 3569 ja sähköpostitse osoitteesta christina.henseler@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: https://www.doria.fi/handle/10024/177426?locale=lfi.

Christina Henseler

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman yllä olevaa linkkiä ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Väitöstilaisuuden aikana yleisön tulee varmistaa, että oman laitteen mikrofoni on mykistettynä ja että kamera ei ole päällä.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioda sen Zoomin keskusteluosioon.

Huomioi, että yleisö ei saa esittää mahdollisia teknisiä ongelmia koskevia kysymyksiä.