Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös vanhan testamentin eksegetiikan alalta

TM Karl-Henrik Wallersteinin väitöskirja vanhan testamentin eksegetiikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa perjantaina 18.10.2019.

Väitöskirjan otsikkona on In Search of Solid Ground: Understanding the Epistemology, Hermeneutics, and Theology in Walter Brueggemann’s Theology of the Old Testament, Testimony, Dispute, Advocacy.

Karl-Henrik Wallerstein väittelee tohtoriksi perjantaina 18. lokakuuta 2019 klo 13 osoitteessa auditorio Ringbom, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii dosentti LarsOlov Eriksson, Uppsala universitet, Ruotsi, ja kustoksena Antti Laato, Åbo Akademi.

Karl-Henrik Wallerstein on syntynyt 13.4.1977 Södra Åsumissa, Ruotsissa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1995 Linnéskolan-lukiossa, Hässleholmissa, Ruotsissa, ja TM-tutkinnon 2003 Lundin yliopistossa, Ruotsissa.

Karl-Henrik Wallerstein on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +46 70 543 8303 ja sähköpostitse osoitteesta karl-henrik.wallerstein@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:

Karl-Henrik Wallerstein

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.