Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös vanhan testamentin eksegetiikan alalta

TM Stefan Greenin väitöskirja vanhan testamentin eksegetiikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa perjantaina 11.9.2020.

Väitöskirjan otsikkona on Toward Apocalypticism: A Thematic Analysis of Isaiah 65–66.

Stefan Green väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa perjantaina 11. syyskuuta 2020 klo 13. Vastaväittäjänä toimii professori Lena-Sofia Tiemeyer, Akademi för ledarskap och teologi (ALT), Ruotsi, ja kustoksena professori Antti Laato, Åbo Akademi.

Vallitsevien olosuhteiden vuoksi väitöstilaisuutta ei voi seurata paikan päällä, sen sijaan sitä on mahdollista seurata etänä seuraavan linkin kautta: https://aboakademi.zoom.us/j/64842520006. (Käytännön ohjeet alla.)

Stefan Green on syntynyt 29.5.1961 Perstorpissa, Ruotsissa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1982 Linnéskolan -lukiossa, Hässleholmissa, Ruotsissa, ja BA-tutkinnon 1986 Seattle Bible Collegessa, Yhdysvalloissa, MA-tutkinnon 1999 Continental Theological Seminaryssa, Belgiassa, kansanopistonopettajan tutkinnon 2000 Linköpingin yliopistossa, Ruotsissa sekä TM-tutkinnon 2003 Åbo Akademissa.

Stefan Green on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +46 730-391659 ja sähköpostitse osoitteesta stefan.green@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: https://www.doria.fi/handle/10024/177862?locale=lfi.

Stefan Green

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman yllä olevaa linkkiä ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Väitöstilaisuuden aikana yleisön tulee varmistaa, että oman laitteen mikrofoni on mykistettynä ja että kamera ei ole päällä.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioda sen Zoomin keskusteluosioon.

Huomioi, että yleisö ei saa esittää mahdollisia teknisiä ongelmia koskevia kysymyksiä.