Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös valtio-opin alalta

VTM Gustav Sundqvistin väitöskirja valtio-opinalalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa 17.5.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Trickle-through Democracy: Studies on Democratic Diffusion in China.

Gustav Sundqvist väittelee tohtoriksi perjantaina 17 toukokuuta 2019 klo 13 osoitteessa Stora auditoriet, ASA, Vänrikinkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Mikael Mattlin, Helsingin yliopisto ja kustoksena professori Carsten Anckar, Åbo Akademi.

Gustav Sundqvist on syntynyt 29.7.1985 Uppsalassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2004 Uvengymnasiet -lukiossa, Uppsalassa ja PM-tutkinnon 2013 Uppsalan yliopistossa.

Gustav Sundqvist on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +46 70 887 5405 ja sähköpostitse osoitteesta gustav.sundqvist@abo.fi.

Gustav Sundqvist

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.