Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös uusiutuvan lentopolttoaineen valmistamisesta

MSc Ramakrishna Jogin väitöskirja teknillisen kemian ja reaktiotekniikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 21.5.2021.

Väitöskirjan otsikkona on Green Aviation Fuel Hydrocarbons from Lignocellulosic Biomass via Hydrothermal Liquefaction.

Väitöskirja käsittelee lentopolttoaineen valmistamista uusiutuvista raaka-aineista.

Ramakrishna Jogi väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa perjantaina 21. toukokuuta 2021 klo 13. Vastaväittäjänä toimii professori Knut Irgum, Uumajan yliopisto, Ruotsi ja kustoksena professori Jyri-Pekka Mikkola, Åbo Akademi.

Yleisö on tervetullut seuraamaan väitöstilaisuutta etänä tämän linkin kautta. Käytännön ohjeet alla.

Ramakrishna Jogi on syntynyt 5.6.1988 Narasapurissa, Intiassa. Hän suoritti Master of Science -tutkinnon 2010 GITAM Institute of Science -korkeakoulussa, Visakhapatnamissa, Intiassa.

Ramakrishna Jogi on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +358 40 180 2229 ja sähköpostitse osoitteesta ramsjogi@gmail.com.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa.

Ramakrishna Jogi

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä. Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioida sen Zoomin keskusteluosioon kun saat luvan kysymyksen esittämiseen.