Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös tietojärjestelmätieteen alalta

KTM Magnus Westerlundin väitöskirja tietojärjestelmätieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa perjantaina 18.5.2018.

Väitöskirjan otsikkona on A study of EU data protection regulation and appropriate security for digital services and platforms.

Magnus Westerlund väittelee tohtoriksi perjantaina 18. toukokuuta 2018 klo 13 osoitteessa auditorio Ekwall, Gadolinia, Prothaninkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii emeritaprofessori Louise Yngström Valdre, Stockholms universitet, Ruotsi ja kustoksena dosentti Markku Heikkilä, Åbo Akademi.

Magnus Erik Axel Westerlund on syntynyt 12.12.1973 Tammisaaressa. Hän suoritti M.Sc.-tutkinnon University of Reading -yliopistossa, Isossa-Britanniassa, 2001.

Magnus Westerlund on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 513 4672 ja sähköpostitse osoitteesta magnus.westerlund@arcada.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/155519?locale=lfi

Magnus Westerlund

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson