Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös tietojärjestelmätieteen alalta

FM Hans Allmérin väitöskirja tietojärjestelmätieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa perjantaina 14.12.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Servicescape for Digital Wellness Services for Young Elderly.

Hans Allmér väittelee tohtoriksi perjantaina 14. joulukuuta 2018 klo 13 osoitteessa auditorio Ekwall, Gadolinia, Porthaninkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Anna Ståhlbröst, Luleå tekniska universitet, Ruotsi ja kustoksena dosentti Markku Heikkilä, Åbo Akademi.

Hans Ragnar Lennart Allmér on syntynyt 23.12.1958 Kalmarissa, Ruotsissa. Hän suoritti filosofian maisterin tutkinnon Högskolan i Kalmarissa, Ruotsissa, 2001.

Hans Allmér on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +46 70 898 6601 ja sähköpostitse osoitteesta hans.allmer@lnu.se.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/164811?locale=lfi

Hans Allmér

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson