Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös teollisuustalouden alalta

MSc (Tech.) Ignat Kulkovin väitöskirja teollisuustalouden alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 8.10.2021.

Väitöskirjan otsikkona on Medical Technology innovation ecosystems: Understanding the processes of commercializing innovations by new companies.

Ignat Kulkov väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa perjantaina 8. lokakuuta 2021 klo 13. Vastaväittäjänä toimii dosentti Katri Valkokari, Teknologian tutkimuskeskus VTT ja kustoksena professori Magnus Hellström, Åbo Akademi.

Yleisö on tervetullut seuraamaan väitöstilaisuutta etänä tämän linkin kautta. Käytännön ohjeet alla.

Ignat Kulkov on syntynyt 12.12.1981 Pietarissa, Venäjällä. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1998 Secondary school #263, Pietarissa ja MSc (Tech.) tutkinnon Peter the Great St.Petersburg Polytechnic Universityssä (SPbPU) Venäjällä.

Ignat Kulkov on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 044 362 9463 ja sähköpostitse osoitteesta ignat.kulkov@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa.

Ignat Kulkov

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä. Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioida sen Zoomin keskusteluosioon kun saat luvan kysymyksen esittämiseen.