Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös sukupuolten välisten erojen vaikutuksesta paikallisten poliittisten edustajien poliittiseen osallistumiseen Bangladeshissa

Imdadul Haque Talukdar.
Imdadul Haque Talukdar

VTM Imdadul Haque Talukdarin väitöskirja kehityspsykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Sex Differences in Effective Political Participation among Elected People’s Representatives of the Rural Local Governance Units, Union Parishads, of Bangladesh: Workplace and Sexual harassment, and Cultural Hurdles to Female Participation

Väitöstilaisuus järjestetään maanantaina 5. joulukuuta 2022 klo 12 verkossa. Vastaväittäjänä toimii dosentti Joám Evans Pim, Center for Global Nonkilling, Hawaii, USA ja kustoksena dosentti Karin Österman, Åbo Akademi. Väitöstilaisuutta voi seurata etänä.

Imdadul Haque Talukdar on syntynyt 1988. Hän on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta haque.talukdar@gmail.com.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.