Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös solubiologian alalta

M.Sc. Francesca Marchisellan väitöskirja solubiologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa 17.5.2019.

Väitöskirjan otsikkona on c-Jun N-terminal kinase (JNK) regulation of neuroplastic changes in brain associated with anxiety and depression.

Francesca Marchisella väittelee tohtoriksi perjantaina 17 toukokuuta 2019 klo 13 osoitteessa auditorio Ringbom, Axelia, Piispankatu 8. Vastaväittäjänä toimii Paul Lucassen, Amsterdamin yliopisto, Alankomaat ja kustoksena professori Cecilia Sahlgren, Åbo Akademi.

Francesca Marchisella on syntynyt 25.8.1988 Tranissa, Italiassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2007 Liceo Scientifico Carlo Cafiero -lukiossa ja M.Sc. -tutkinnon 2013 Università degli Studi di Milano-Bicocca-yliopistossa, Italiassa.

Francesca Marchisella on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +39 366 203 7887 ja sähköpostitse osoitteesta francesca.marchisella@abo.fi.

Francesca Marchisella

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.