Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös säätötekniikan alalta

DI Stefan Töttermanin väitöskirja säätötekniikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 31.5.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Aspects on Robust Control and Identification.

Stefan Tötterman väittelee tohtoriksi perjantaina 31.5.2019 klo 13 osoitteessa auditorio Salin, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori John Bagterp Jørgensen, Danmarks Tekniske Universitet, Tanska ja kustoksena professori Kurt-Erik Häggblom, Åbo Akademi.

Stefan Tötterman on syntynyt 23.5.1977 Lohjalla. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1996 Virkby Gymnasium -lukiossa ja DI-tutkinnon 2002 Åbo Akademissa.

Stefan Tötterman on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 050 458 9853 ja sähköpostitse osoitteesta stefan.totterman@neste.com.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/168909?locale=lfi.

Stefan Tötterman

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.