Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös puu- ja paperikemian alalta

MSc Yongchao Zhangin väitöskirja puu- ja paperikemian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 14.2.2020.

Väitöskirjan otsikkona on Formic acid fractionation of bamboo and valorization of isolated lignin.

Yongchao Zhang väittelee tohtoriksi perjantaina 14. helmikuuta 2020 klo 13 osoitteessa auditorio Salin, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Thomas Rosenau, Universität für Bodenkultur (BOKU), Wien, Itävalta, ja kustoksena dosentti Chunlin Xu, Åbo Akademi.

Yongchao Zhang on syntynyt 11.11.1988 Shandongissa, Kiinassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2008 Yangxin No. 1 Middle School -lukiossa, Shandongissa, Kiinassa, ja MSc-tutkinnon 2015 Qilu University of Technology, Shandongissa, Kiinassa.

Yongchao Zhang on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 044 921 4209 ja sähköpostitse osoitteesta yongchao.zhang@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: www.doria.fi/handle/10024/175948?locale=lfi.

Yongchao Zhang

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.