Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös psykososiaalisten tekijöiden ja psykologisen hyvinvoinnin välisestä suhteesta työpaikalla

Janina Björk-Fant.
Janina Björk-Fant

VTM Janina Björk-Fantin väitöskirja kehityspsykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Mental well-being at work: Support and protective factors of work engagement and work-life balance in contemporary working life.

Väitöstilaisuus järjestetään perjantaina 19. toukokuuta 2023 klo. 12 osoitteessa auditorio Akademisalen, Academill, Rantakatu 2, Vaasa. Vastaväittäjänä toimii professori Lotta Dellve, Göteborgin yliopisto, Ruotsi ja kustoksena vanhempi yliopistonlehtori Anna K. Forsman, Åbo Akademi. Väitöstilaisuutta voi seurata etänä.

Janina Björk-Fant on syntynyt 1993 Mustasaaressa. Hän on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta janina.bjork@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.