Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös psykologian alalta

PsM Minja Westerlundin väitöskirja psykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa torstaina 4.6.2020.

Väitöskirjan otsikkona on Lens of Emotion: Emotion Regulation and Out-Group Attitudes.

Minja Westerlund väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa torstaina 4. kesäkuuta 2020 klo 18. Vastaväittäjänä toimii professori Steven L. Neuberg, Arizona State University, Yhdysvallat, ja kustoksena apulaisprofessori Jan Antfolk, Åbo Akademi.

Vallitsevien olosuhteiden vuoksi väitöstilaisuutta ei voi seurata paikan päällä, sen sijaan sitä on mahdollista seurata etänä seuraavan linkin kautta: https://aboakademi.zoom.us/j/63280979470. (Käytännön ohjeet alla.)

Minja Merit Mathilda Westerlund on syntynyt 14.4.1983 Turussa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2003 Katedralskolan i Åbo -lukiossa ja PsM-tutkinnon 2008 Åbo Akademissa.

Minja Westerlund on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +358 2 215 3441 ja sähköpostitse osoitteesta minja.westerlund@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: https://www.doria.fi/handle/10024/177367?locale=lfi.

Minja Westerlund

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman yllä olevaa linkkiä ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Väitöstilaisuuden aikana yleisön tulee varmistaa, että oman laitteen mikrofoni on mykistettynä ja että kamera ei ole päällä.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioda sen Zoomin keskusteluosioon.

Huomioi, että yleisö ei saa esittää mahdollisia teknisiä ongelmia koskevia kysymyksiä.