Kirjoita tähän hakemasi!

19.2.2018
Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös organisaation ja johtamisen alalta

KTM Mika Mårdin väitöskirja organisaation ja johtamisen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa perjantaina 23.2.2018.

Väitöskirjan otsikkona on ”Stoked” – En affektbaserad studie av brädsporternas materiella ekonomi.

Mika Mård väittelee tohtoriksi perjantaina 23. helmikuuta 2018 klo 13 osoitteessa ASA-talo, Vänrikinkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Alexander Styhre, Handelshögskolan vid Göteborgs universitet, Ruotsi ja kustoksena professori Alf Rehn, Åbo Akademi/University of Southern Denmark, Tanska.

Mika Matias Mård on syntynyt 5.9.1983 Pedersöressa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2002 Pedersöre gymnasium -lukiossa, kauppatieteiden kandidaatin tutkinnon, Svenska Handelshögskolanissa 2007 ja kauppatieteiden maisterin tutkinnon Åbo Akademissa 2010.

Mika Mård on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 050 352 1136 ja sähköpostitse osoitteesta mika.mard@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/149398?locale=lfi

Mika Mård

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson