Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös orgaanisen kemian alalta

FM Axel Meierjohannin väitöskirja orgaanisen kemian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 7.9.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Application of LC-MS/MS for environmental analysis.

Axel Meierjohann väittelee tohtoriksi perjantaina 7. syyskuuta 2018 klo 13 osoitteessa auditorio Salin, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii tohtori Johan Eriksson, Stockholms universitet, Ruotsi ja kustoksena dosentti Leif Kronberg, Åbo Akademi.

Axel Meierjohann on syntynyt 19.2.1984 Aachenissa, Saksassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2004 Couven Gymnasium -lukiossa, Aachenissa, Saksassa ja FM-tutkinnon Åbo Akademissa, 2010.

Axel Meierjohann on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 045 874 3883 ja sähköpostitse osoitteesta axel.meierjohann@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/161305?locale=lfi

Axel Meierjohann

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson