Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös oppimisympäristön merkityksestä lasten motoristen perustaitojen kehittymisessä

Mikaela Svanbäck-Laaksonen.
Mikaela Svanbäck-Laaksonen

KM Mikaela Svanbäck-Laaksosen väitöskirja kasvatustieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Lärmiljöns betydelse för barns utövande och lärande av grundläggande motoriska färdigheter i småbarnspedagogik.

Väitöstilaisuus järjestään perjantaina 4. marraskuuta 2022 klo 13 osoitteessa Akademisalen, Academill, Rantakatu 2, Vaasa. Vastaväittäjänä toimii professori Håkan Larsson, Norges idrottshögskola, Norja ja kustoksena professori Mia Heikkilä, Åbo Akademi. Väitöstilaisuutta voi seurata etänä.

Mikaela Svanbäck-Laaksonen on syntynyt 1976 Pietarsaaressa. Hän on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 050 531 5686 ja sähköpostitse osoitteesta mikaela.svanback-laaksonen@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.