Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös matematiikan alalta

FM Ted Eklundin väitöskirja matematiikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 14.12.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Weighted Composition and Volterra Operatorson Banach Spaces of Analytic Functions: Compactness and Spectral Properties.

Ted Eklund väittelee tohtoriksi perjantaina 14. joulukuuta 2018 klo 13 osoitteessa auditorio Salin, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori José Bonet, Universitat Politècnica de València, Espanja ja kustoksena professori Mikael Lindström, Åbo Akademi.

Ted Peik Eklund on syntynyt 8.6.1987 Turussa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2007 Pargas svenska gymnasium -lukiossa ja filosofian maisterin tutkinnon Åbo Akademissa 2013.

Ted Eklund on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 516 5812 ja sähköpostitse osoitteesta ted.eklund@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/164827?locale=lfi

Ted Eklund

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson