Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös lasten käheä-äänisyyden ehkäisemisestä

FM Emma Kallvikin väitöskirja logopedian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa perjantaina 14.9.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Risk factors for hoarseness and vocal symptoms in children ja se käsittelee lasten käheä-äänisyyden ehkäisemistä.

Emma Kallvik väittelee tohtoriksi perjantaina 14. syyskuuta 2018 klo 13 osoitteessa auditorio Ringbom, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii dosentti Anita McAllister, Karolinska institutet, Ruotsi ja kustoksena professori Pirkko Rautakoski, Åbo Akademi.

Emma Kristina Kallvik on syntynyt 1.10.1986 Uudessakaarlepyyssä. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2006 Topeliusgymnasiet i Nykarleby -lukiossa ja filosofian maisterin tutkinnon Åbo Akademissa 2012. Kallvik on myös laillistettu puheterapeutti.

Emma Kallvik on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 050 526 0606 ja sähköpostitse osoitteesta emma.kallvik@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/161472?locale=lfi

Emma Kallvik

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson