Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös lämpö- ja virtaustekniikan alalta

MSc Markéta Mikolajková-Alifovin väitöskirja lämpö- ja virtaustekniikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 14.6.2019.

Väitöskirjan otsikkona on A set of models for optimization of gas distribution networks.

Markéta Mikolajková-Alifov väittelee tohtoriksi perjantaina 14. kesäkuuta 2019 kl. 13 osoitteessa auditorio Salin, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii dosentti Mats Söderström, Linköpings universitet, Ruotsi ja kustoksena professori Henrik Saxén, Åbo Akademi.

Markéta Mikolajková-Alifov on syntynyt 19.8.1987 Opavassa Tšekinmaalla. Hän on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 041 705 6151 tai sähköpostitse osoitteesta marketa.mikolajkova@abo.fi.

Markéta Mikolajková-Alifov

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.