Kirjoita tähän hakemasi!

2.3.2018
Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös laite- ja systeemitekniikan alalta

DI John Dahlbackan väitöskirja laite- ja systeemitekniikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 9.3.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Quantitative Monitoring of Aerobic and Anaerobic Bioprocesses using Vibrational Spectroscopy.

John Dahlbacka väittelee tohtoriksi perjantaina 9. maaliskuuta 2018 klo 13 osoitteessa Auditorium I, Geologicum, Tuomiokirkontori 1, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Franz Winter, Vienna University of Technology, Itävalta ja kustoksena professori Anders Brink, Åbo Akademi.

John Georg Dahlbacka on syntynyt 3.8.1974 Turussa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1993 Nykarleby gymnasium -lukiossa ja diplomi-insinööri tutkinnon Åbo Akademissa 1999.

John Dahlbacka on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 050 523 3413 ja sähköpostitse osoitteesta john.dahlbacka@novia.fi.

John Dahlbacka

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson