Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös kunnallisesta koulutusjohtajuudesta

KM Ann-Sofie Smeds-Nylundin väitöskirja kasvatustieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa keskiviikkona 6.11.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Kommunalt utbildningsledarskap – att mediera mellan politik och medborgaropinion.

Ann-Sofie Smeds-Nylund väittelee tohtoriksi keskiviikkona 6. marraskuuta 2019 klo 10 osoitteessa Akatemiasali, Academill, Rantakatu 2, Vaasa. Vastaväittäjänä toimii dosentti Andreas Nordin, Linnéuniversitetet, Ruotsi, ja kustoksena professori Michael Uljens, Åbo Akademi.

Ann-Sofie Smeds-Nylund on syntynyt 25.8.1958 Vaasassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1977 Mustasaaren ruotsinkielisessä lukiossa, ja KM-tutkinnon 2008 Åbo Akademissa.

Ann-Sofie Smeds-Nylund on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 725 3001 ja sähköpostitse osoitteesta ann-sofie.smeds-nylund@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/172575?locale=lfi.

Ann-Sofie Smeds-Nylund

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.