Kirjoita tähän hakemasi!

1.3.2019
Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös kuitu- ja selluloosateknologian alalta

MSc Poonam Trivedin väitöskirja kuitu- ja selluloosateknologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin luonnontieteiden ja tekniikan tiedekunnassa perjantaina 8.3.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Supramolecular Design of Cellulose-Based Hydrogel Beads.

Poonam Trivedi väittelee tohtoriksi perjantaina 3. maaliskuuta 2019 klo 13 osoitteessa auditorio Ekwall, Gadolinia, Porthaninkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Monika Ek, Kungliga tekniska högskolan KTH, Ruotsi ja kustoksena professori Pedro Fardim, Åbo Akademi.

Poonam Trivedi on syntynyt 15.4.1984 Siligurissa, Intiassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2001 Beersheba School -lukiossa, Intiassa ja MSc -tutkinnon 2006 Kurukshetra University -yliopistossa, Intiassa.

Poonam Trivedi on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 040 018 2983 ja sähköpostitse osoitteesta poonam.trivedi@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/167807?locale=lfi.

Poonam Trivedi

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Pamela Friström