Kirjoita tähän hakemasi!

Pressmeddelande

Tohtorinväitös koneoppimisen hyödyntämisestä lasten seksuaalisen hyväksikäytön perusteltujen ja perusteettomien epäilyjen erottamiseksi

M.Psych. Alessandro Tadein väitöskirja psykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa perjantaina 4.12.2020.

Väitöskirjan otsikkona on FICSA: The Finnish Investigative Instrument of Child Sexual Abuse. Machine Learning Applied to Criminal Investigations.

Alessandro Tadei väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa perjantaina 4. joulukuuta 2020 klo 9. Vastaväittäjänä toimii Associate Professor Steven Herman, University of Hawaii, Yhdysvallat ja kustoksena apulaisprofessori Jan Antfolk, Åbo Akademi.

Yleisö on tervetullut seuraamaan väitöstilaisuutta etänä tämän linkin kautta. Käytännön ohjeet alla.

Alessandro Tadei on syntynyt 15. 9.1987 Torinossa, Italiassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2006 Liceo Classico V. Gioberti -lukiossa, Torinossa, ja Bachelor’s Degree in Psychological Sciences and Techniques -tutkinnon 2010 Torinon yliopistossa, sekä Master’s Degree in Criminal and Investigative Psychology -tutkinnon 2013 Torinon yliopistossa.

Alessandro Tadei on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +49 1520 465 6838 ja sähköpostitse osoitteesta tadei.alessandro@gmail.com.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa.

Alessandro Tadei

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioda sen Zoomin keskusteluosioon kun saat luvan kysymyksen esittämiseen.