Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös kirjallisuustieteen alalta

FM Olga Engfeltin väitöskirja kirjallisuustieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa lauantaina 1.12.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Barndomens poetik. Oscar Parlands Riki-trilogi i den ryska litterära kontexten.

Olga Engfelt väittelee tohtoriksi lauantaina 1. joulukuuta 2018 klo 10 osoitteessa auditorio Armfelt, Arken, Tehtaankatu 2, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Helena Bodin, Stockholms universitet, Ruotsi ja kustoksena professori Claes Ahlund, Åbo Akademi.

Olga Engfelt on syntynyt 22.4.1980 Yaroslavlissa, Venäjällä. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1997 ja filosofian maisterin tutkinnon Stockholms universitet -yliopistossa, Ruotsissa 2013.

Olga Engfelt on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +46 70 623 4574 ja sähköpostitse osoitteesta olga.engfelt@abo.fi.

Olga Engfelt

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson