Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös kehityspsykologian alalta

VTM Patrik Söderbergin väitöskirja kehityspsykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa perjantaina 28.9.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Not Only Bad Luck: Studies on Peer Victimization and Social Exclusion from a Multilevel Perspective.

Patrik Söderberg väittelee tohtoriksi perjantaina 28. syyskuuta 2018, klo 13 osoitteessa Akademisalen, Academill, Rantakatu 2, Vaasa. Vastaväittäjänä toimii professori Thomas P. Gumpel, Hebrew University of Jerusalem, Israel ja kustoksena professori Kaj Björkqvist, Åbo Akademi.

Patrik Söderberg on syntynyt 7.9.1980 Vaasassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1999 Korsholms gymnasium -lukiossa, VTK-tutkinnon valtio-opissa Åbo Akademissa 2009 ja VTM-tutkinnon kehityspsykologiassa Åbo Akademissa, 2010.

Patrik Söderberg on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 050 542 4980 ja sähköpostitse osoitteesta patrik.soderberg@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/161978?locale=lfi

Patrik Söderberg

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson