Kirjoita tähän hakemasi!

Tohtorinväitös kehityspsykologian alalta

Hateem Al Khuja.
Hateem Al Khuja

KM Hateem Al Khujan väitöskirja kehityspsykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on A Cross-cultural Examination of the Relationship between Intercultural Competence, Private Self-awareness, and Well-being: Evidence from Syrians in Germany and Arabic- speaking Immigrants in Finland.

Väitöstilaisuus järjestetään torstaina 16. toukokuuta 2024 klo 13. Väitöstilaisuutta voi seurata etänä. Vastaväittäjänä toimii professori Jane L. Ireland, University of Central Lancashire, Iso-Britannia ja kustoksena dosentti Karin Österman, Åbo Akademi.

Hateem Al Khuja on syntynyt 1987 Damaskoksessa, Syyriassa. Hän on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta hateem.alkhuja@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä:

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.