Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös kehityspsykologian alalta

MA Joám Evans Pimin väitöskirja kehityspsykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa perjantaina 15.3.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Verbal and Non-verbal Communication as Evolutionary Restraint Mechanisms for Nonkilling Conflict Management.

Joám Evans Pim väittelee tohtoriksi perjantaina 15. maaliskuuta 2019 klo 12 osoitteessa Akademisalen, Academill, Rantakatu 2, Vaasa.Vastaväittäjänä toimii professori Piero P. Giorgi, University of Otago, Dunedin, Uusi-Seelanti ja kustoksena professori Kaj Björkvist, Åbo Akademi.

Joám Evans Pim on syntynyt 22.12.1983 A Coruñassa,Espanjassa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2001 Instituto Félix Muriel -lukiossa, Espanjassa, BA -tutkinnon journalistiikassa 2005 University of Santiago de Compostela -yliopistossa, Espanjassa, viestinnän DEA -diplomin (Diploma of Advanced Studies) 2007 University of Santiago de Compostela -yliopistossa, valtio-opin DEA -diplomin 2008 UNED National University -yliopistossa, Espanjassa sekä sosiaali- ja kulttuuriantropologian BA -tutkinnon 2010 UNED National University -yliopistossa.

Joám Evans Pim on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +34 622 312 831ja sähköpostitse osoitteesta joam.evans@gmail.com.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/167850?locale=lfi

Joám Evans Pim

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Pamela Friström