Kirjoita tähän hakemasi!

Tohtorinväitös käsitteestä ”outside” jazzmusiikissa

Fredrik Erlandsson.
Fredrik Erlandsson

FM Fredrik Erlandssonin väitöskirja musiikkitieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on ”What Is the Basic Rule of Outside”? The Construction of a Jazz Improvisation Concept in On-line Environments

Väitöstilaisuus järjestetään perjantaina 9. joulukuuta 2022 klo 13 osoitteessa auditorio Armfelt, Arken, Tehtaankatu 2, Turku. Vastaväittäjinä toimii professori Markus Mantere, Taideyliopiston Sibelius-Akatemia ja professori Heikki Uimonen, Itä-Suomen yliopisto ja kustoksena professori Johannes Brusila, Åbo Akademi.

Fredrik Erlandsson on syntynyt 1978, Ahvenanmaalla. Hän on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 050 353 8798 ja sähköpostitse osoitteesta trumpetfredrik@gmail.com.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.