Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös kansainvälisen markkinoinnin alalta

FM Andreas Linderydin väitöskirja kansainvälisen markkinoinnin alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa torstaina 14.5.2020.

Väitöskirjan otsikkona on De varumärkeskluvna – Varumärkesarbete och värdegrundsretorik i ideell och offentlig verksamhet.

Andreas Linderyd väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa torstaina 14. toukokuuta klo 14. Vastaväittäjänä toimii TT, adjunct professor Lennart Koskinen, Uppsalan yliopisto, ja kustoksena professori Bengt Kristensson Uggla, Åbo Akademi.

Vallitsevien olosuhteiden vuoksi väitöstilaisuutta ei voi seurata paikan päällä, sen sijaan sitä on mahdollista seurata etänä seuraavan linkin kautta: https://aboakademi.zoom.us/j/67380248120. (Käytännön ohjeet alla.)

Andreas Linderyd on syntynyt 29.5.1976 Mölndalissa, Ruotsissa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1995 Danderydin lukiossa, Ruotsissa, Bachelor of Science-tutkinnon 1998 North Park University -yliopistossa, Chicagossa, Yhdysvalloissa, ja TK-tutkinnon 2004 Teologiska högskolan Stockholm -korkeakoulussa, Tukholmassa, sekä FM-tutkinnon 2009 Uppsalan yliopistossa.

Andreas Linderyd on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +46-70 798 5387 ja sähköpostitse osoitteesta andreas.linderyd@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: https://www.doria.fi/handle/10024/177126?locale=lfi.

Andreas Linderyd

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman yllä olevaa linkkiä ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Väitöstilaisuuden aikana yleisön tulee varmistaa, että oman laitteen mikrofoni on mykistettynä ja että kamera ei ole päällä.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioda sen Zoomin keskusteluosioon.

Huomioi, että yleisö ei saa esittää mahdollisia teknisiä ongelmia koskevia kysymyksiä.