Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös julkishallinon alalta

Emily Sundqvist

VTM Emily Sundqvistin väitöskirja julkishallinnon alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Vem styr regionutvecklingen? Om förutsättningar för regionalpolitiskt ledarskap i de nordiska länderna

Väitöstilaisuus järjestetään perjantaina 4. helmikuuta 2022 klo 13. Vastaväittäjänä toimii dosentti Ylva Norén Bretzer, Förvaltningshögskolan, Göteborgin yliopisto, Ruotsi ja kustoksena professori Marko Joas, Åbo Akademi. Väitöstilaisuutta voi seurata etänä.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Emily Ingrid Birgitta Sundqvist on syntynyt 1992 Luodossa. Hän on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +45 60 261 563 ja sähköpostitse osoitteesta emily.sundqvist@abo.fi.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioida sen Zoomin keskusteluosioon kun saat luvan kysymyksen esittämiseen.