Kirjoita tähän hakemasi!

Åbo Akademi
Väitös

Tohtorinväitös judaistiikan alalta

Dosentti Ruth Illmanin väitöskirja judaistiikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin humanististen tieteiden, psykologian ja teologian tiedekunnassa perjantaina 30.11.2018.

Väitöskirjan otsikkona on Music and Religious Change among Progressive Jews in London: Being Liberal and Doing Traditional ja se käsittelee musiikin merkitystä kannustimena uskonnolliseen muutokseen tämän päivän progressiivisessa juutalaisuudessa.

Ruth Illman väittelee tohtoriksi perjantaina 30. marraskuuta 2018 klo 13 osoitteessa auditorio Ringbom, Axelia, Piispankatu 8, Turku. Vastaväittäjänä toimii Dr, Senior Lecturer Alana Vincent, University of Chester, Iso-Britannia ja kustoksena professori Antti Laato, Åbo Akademi.

Ruth Gunhild Illman on syntynyt 10.10.1976 Turussa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1995 Katedralskolan i Åbo -lukiossa, filosofian tohtorin tutkinnon (uskontotiede) Åbo Akademissa, 2004, uskontotieteen dosentuurin Åbo Akademissa, 2006, teologian maisterin tutkinnon (judaistiikka) Åbo Akademissa, 2015 ja uskontotieteen dosentuurin Uppsala universitet -yliopistossa, 2018.

Ruth Illman on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 050 517 5917 ja sähköpostitse osoitteesta ruth.illman@abo.fi.

Ruth Illman

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Ystävällisin ÅA-terveisin,
Mia Henriksson