Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös Itämeren ympäristöhallinnosta

VTM Sam Grönholmin väitöskirja julkishallinnon alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa perjantaina 31.1.2020.

Väitöskirjan otsikkona on Governing the Baltic Sea. A study of the functionality of contemporary environmental governance.

Sam Grönholm väittelee tohtoriksi 31. tammikuuta 2020 klo 13 osoitteessa Stora Auditoriet, ASA, Vänrikinkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Katarina Eckerberg, Uumajan yliopisto, Ruotsi, ja kustoksena professori Marko Joas, Åbo Akademi.

Sam Grönholm on syntynyt 2.3.1975 Tammisaaressa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1994 Ekenäs Gymnasium -lukiossa ja VTM-tutkinnon 2001 Åbo Akademissa.

Sam Grönholm on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 0400 504 482  ja sähköpostitse osoitteesta sam.gronholm@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: www.doria.fi/handle/10024/175479?locale=lfi.

Sam Grönholm

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.