Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös informaatiotutkimuksen alalta

FM Jonas Tanan väitöskirja informaatiotutkimuksen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa perjantaina 29.11.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Infodemiology: Studying rhythmicity in online health information behaviour.

Jonas Tana väittelee tohtoriksi perjantaina 29. marraskuuta 2019 klo 13 osoitteessa Lilla auditoriet, ASA, Vänrikinkatu 3, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Peter Bath, University of Sheffield, Iso-Britannia, ja kustoksena professori Gunilla Widén, Åbo Akademi.

Jonas Christoffer Tana on syntynyt 19.11.1979 Espoossa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1998 Mattlidens gymnasium -lukiossa, Espoossa, ja ensihoitaja (AMK) / sairaanhoitaja (AMK) -tutkinnon 2004 ammattikorkeakoulu Arcadassa, Helsingissä, sekä FM-tutkinnon 2012 Helsingin yliopistossa.

Jonas Tana on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 0400 500 090 ja sähköpostitse osoitteesta jonas.tana@arcada.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/173030?locale=lfi.

Jonas Tana

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.