Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös Igbo-nuorten hyvinvoinnin ja käyttäytymis-ongelmien ennustekijöistä Kaakkois-Nigeriassa

Anthony Anih

VTM Anthony Anihin väitöskirja kehityspsykologian alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Predictors of Igbo Adolescents’ Well-being and Behavioral Problems in Southeastern Nigeria: Exposure to Armed Conflict and Physical Punishment at Home.

Väitöstilaisuus järjestetään torstaina 2. marraskuuta 2023 klo. 13 ja sitä voi seurata etänä. Vastaväittäjänä toimii dosentti Joám Evans Pim, Centre for Global Nonkilling Hawaiji, Yhdysvallat ja kustoksena dosentti Karin Österman, Åbo Akademi.

Anthony Anih on syntynyt 1980 Ugwuajissa, Nigeriassa. Hän on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta anthony.anih@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.