Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös iäkkäiden ihmisten ottamisesta mukaan tulevien terveyden edistämispalvelujen kehittämiseen

Emilia Viklund.
Emilia Viklund

VTM Emilia Viklundin väitöskirja hoitotieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Ageing Online: Promoting older persons’ subjective wellbeing in a digital everyday life

Väitöstilaisuus järjestetään perjantaina 16. joulukuuta 2022 klo 12 osoitteessa Akademisalen, Academill, Rantakatu 2, Vaasa. Vastaväittäjänä toimii professori Helle Wijk, Göteborgin yliopisto, Ruotsi ja kustoksena dosentti Anna Forsman, Åbo Akademi. Väitöstilaisuutta voi seurata etänä.

Emilia Viklund on syntynyt 1992, Vaasassa. Hän on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta emilia.viklund@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.