Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös iäkkäiden ihmisten omaishoidosta Suomessa hyvinvointi-teorioiden pohjalta

Sarah Åkerman.
Sarah Åkerman

VTM Sarah Åkermanin väitöskirja sosiaalipolitiikan alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa.

Väitöskirjan otsikkona on Informal care in the light of well-being – the case of Finland.

Väitöstilaisuus järjestetään keskiviikkona 17. toukokuuta 2023 klo. 12 osoitteessa Akademisalen, Academill, Rantakatu 2, Vaasa. Vastaväittäjänä toimii dosentti, Lina Van Aerschot, Jyväskylän yliopisto ja kustoksena dosentti, Fredrica Nyqvist, Åbo Akademi. Väitöstilaisuutta voi seurata etänä.

Sarah Åkerman (os. Höglund) on syntynyt 1989 Pietarsaaressa. Hän on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +358 504 771 776 ja sähköpostitse osoitteesta sarah.akerman@abo.fi.

Väitöskirja on luettavissa Åbo Akademin julkaisuarkistossa Doriassa.

Tästä linkistä voit ladata lehdistökuvan väittelijästä.

Ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.