Kirjoita tähän hakemasi!

Tohtorinväitös hoitotieteen alalta

VTM Johanna Nordmyrin väitöskirja hoitotieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa perjantaina 2.10.2020.

Väitöskirjan otsikkona on Problem gambling in a Nordic context – Moving from social factors to a psychosocial perspective.

Johanna Nordmyr väittelee tohtoriksi Åbo Akademissa perjantaina 2.10.2020 klo 12. Vastaväittäjänä toimii professori Søren Kristiansen, Aalborgin yliopisto, Tanska, ja kustoksena professori Lisbeth Fagerström, Åbo Akademi.

Vallitsevien olosuhteiden vuoksi väitöstilaisuutta ei voi seurata paikan päällä, sen sijaan sitä on mahdollista seurata etänä seuraavan linkin kautta: https://aboakademi.zoom.us/j/64502571915?pwd=R0J2K0NwTFZFbkhsazJOa2FYS1ZnUT09. (Käytännön ohjeet alla.)

Johanna Nordmyr on syntynyt 30.9.1985 Mustasaaressa. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 2004 Närpiön lukiossa ja VTM-tutkinnon 2010, Åbo Akademissa.

Johanna Nordmyr on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 050 386 2958 ja sähköpostitse osoitteesta johanna.nordmyr@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: https://www.doria.fi/handle/10024/178000?locale=lfi.

Johanna Nordmyr

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.

Käytännön ohjeet tohtorinväitöstilaisuuden seuraamiseksi etänä

Jotta voisit seurata tohtorinväitöstilaisuutta etänä, tarvitset ohjelman nimeltä Zoom tai Google Chrome -selaimen. Sinun ei tarvitse luoda Zoom-tiliä voidaksesi seurata väitöstilaisuutta. Jos asennat Zoom-sovelluksen tulee sinun napauttaa tapahtuman linkkiä (yllä) ja hyväksyä, että Zoom avaa linkin.

Tilaisuuden lopussa yleisö saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä. Jos sinulla on kysymys, ilmoita siitä käyttämällä ”Raise Hand” -toimintoa. Valmistaudu etukäteen: varmista, että tietokoneessasi on mikrofoni, tai muotoile kysymys valmiiksi tekstitiedostoon, josta sitten voit kopioda sen Zoomin keskusteluosioon kun saat luvan kysymyksen esittämiseen.