Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös hoitotieteen alalta

Master i profesjonsetikk og diakoni Grethe Bjergan väitöskirja hoitotieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa perjantaina 7.2.2020.

Väitöskirjan otsikkona on Danningens vesen i møtet med det lidende mennesket.

Grethe Bjerga väittelee tohtoriksi perjantaina 7. helmikuuta 2020 klo 12 osoitteessa Akademisalen, Academill, Rantakatu 2, Turku. Vastaväittäjänä toimii professori Margareta Asp, Mälarinlaakson korkeakoulu, Ruotsi, ja kustoksena professori Lisbeth Fagerström, Åbo Akademi.

Grethe Heidi Bjerga on syntynyt 14.8.1958 Sandnesissa, Norjassa. Hän suoritti offentlig godkjent sykepleier (sairaanhoitaja) -tutkinnon 1980 Stavanger Sanitetsforenings Sykepleierskole -koulussa, Norjassa, sekä Master i profesjonsetikk og diakoni -tutkinnon 2006 Oslon yliopistossa, Norjassa.

Grethe Bjerga on tavoitettavissa puhelimitse numerosta +47 474 15 554 ja sähköpostitse osoitteesta grethe.h.bjerga@uis.no.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa: www.doria.fi/handle/10024/175813?locale=lfi.

Tästä klikkaamalla saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.