Kirjoita tähän hakemasi!

Mediatiedote

Tohtorinväitös hoitotieteen alalta

Med.mag. Ritva Römerin väitöskirja hoitotieteen alalta esitetään julkisesti tarkastettavaksi Åbo Akademin kasvatustieteiden ja hyvinvointialojen tiedekunnassa maanantaina 30.9.2019.

Väitöskirjan otsikkona on Vårdande i kärlek. Kärleken går i strumpor.

Ritva Römer väittelee tohtoriksi maanantain 30. syyskuuta 2019 klo 14 osoitteessa Auditorio Bruhn, Academill, Rantakatu 2, Vaasa. Vastaväittäjänä toimii emeritaprofessori Ingegerd Bergbom, Göteborgs universitet, Ruotsi, ja kustoksena professori Lisbeth Fagerström, Åbo Akademi.

Ritva Römer (o.s. Hämäläinen) on syntynyt 31.12.1957 Helsingissä. Hän suoritti ylioppilastutkinnon 1976 Munkkiniemen yhteiskoulussa ja med.mag.-tutkinnon 2002 Karoliinisessa instituutissa, Tukholmassa.

Ritva Römer on tavoitettavissa puhelimitse numerosta 045 845 9557 ja sähköpostitse osoitteesta ritva.romer@abo.fi.

Väitös on sähköisessä muodossa Doriassa:
www.doria.fi/handle/10024/170816?locale=lfi.

Ritva Römer

Klikkaamalla kuvaa saat ladattua painokelpoisen kuvan väittelijästä.
Kuva on tiedotusvälineiden vapaasti käytettävissä.